Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej: należy wypracować najlepsze praktyki przetargowe w zakupach marketingowych
Opublikowany: 30-05-2017
W procesie zamawiania usług marketingowych coraz częściej uczestniczą działy zakupów. Ich uczestnictwo w tym procesie często wiąże się z twardymi negocjacjami cenowymi. Nowa rola tych działów oznacza, że potrzebne są nowe zasady współpracy z agencjami i dostarczycielami usług komunikacji marketingowej. Służyć temu ma powołany przez branżę Dialog, w ramach którego doświadczeni eksperci i specjaliści opracują katalog dobrych praktyk przetargowych.
POLECANE FILMY
-
„Fakty czy kłamstwa?” - nowy program TVP Info
-
„Hotel Paradise All Stars” od 25 maja w TVN7, dodatkowe materiały w Player.pl (zwiastun)
-
Dziennikarz: Policjant skakał po moim telefonie
-
"Zaczynamy odNowa" - casting do programu TVN
-
Wystartowały castingi do programów „The Voice”, emisja w sezonie 2023/2024