Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Marki coraz częściej wykorzystują wizerunek sportowców

697 0 0 00:02:54.7

Opublikowany: 21-03-2017

Kampanie z udziałem sportowców przynoszą większą sprzedaż produktów i usług nawet o 30 proc. – przekonuje Wojciech Szaniawski, prezes Arskom Group. Wykorzystanie wizerunku sportowca sprawia, że reklamy wydają się bardziej wiarygodne. Dlatego marki coraz częściej zapraszają do współpracy tych, którzy osiągają sukces w Polsce lub na arenie międzynarodowej. Kampanie reklamowe z udziałem sportowców mogą pełnić istotną rolę edukacyjną. Dlatego powinni oni promować produkty i usługi kojarzące się z aktywnością fizyczną i zdrowym stylem życia.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej: należy wypracować najlepsze praktyki przetargowe w zakupach marketingowych
564 00:02:56.9

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej: należy wypracować najlepsze praktyki przetargowe w zakupach marketingowych

W procesie zamawiania usług marketingowych coraz częściej uczestniczą działy zakupów. Ich uczestnictwo w tym procesie często wiąże się z twardymi negocjacjami cenowymi. Nowa rola tych działów oznacza, że potrzebne są nowe zasady współpracy z agencjami i dostarczycielami usług komunikacji marketingowej. Służyć temu ma powołany przez branżę Dialog, w ramach którego doświadczeni eksperci i specjaliści opracują katalog dobrych praktyk przetargowych.

Anna Lewandowska: W czasie ciąży jest potrzebna aktywność fizyczna. Przyszłe mamy powinny ją jednak skonsultować z lekarzem
591 00:02:36.5

Anna Lewandowska: W czasie ciąży jest potrzebna aktywność fizyczna. Przyszłe mamy powinny ją jednak skonsultować z lekarzem

Jeśli przyszła mama przed zajściem w ciążę prowadziła aktywny tryb życia, to podczas oczekiwania na dziecko nie powinna z niego całkowicie rezygnować. Anna Lewandowska zachęca kobiety spodziewające się dziecka do aktywności ruchowej, przestrzega jednak przed nadmiernym wysiłkiem i przeforsowaniem się. Poprzez nieodpowiedni trening można doprowadzić organizm do skrajnego wyczerpania, a to grozi powikłaniami.

Provident chce opracowania kodeksu etyki reklamowej dla sektora finansowego
550 00:02:37.5

Provident chce opracowania kodeksu etyki reklamowej dla sektora finansowego

Provident przystąpił do Rady Reklamy. Największa polska firma pożyczkowa liczy na to, że za nią pójdą kolejne przedsiębiorstwa z sektora finansowego, by wspólnie przygotować kodeks etyki reklamowej. Branża chce w ten sposób poprawić swój wizerunek wśród klientów.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc