Od 12 kwietnia rusza kampania reklamowa marki Timotei, wspierająca najnowszą kolekcję szamponów i odżywek do włosów z esencją z róży z Jerycha. Nowa komunikacja podkreśla unikalne składniki produktów, które pozwalają odbudować i odżywić włosy od wewnątrz, a także przywrócić im moc i blask.
Visa zapowiada rewolucję w zakupach internetowych dzięki elektronicznemu portfelowi V.me. Polscy klienci wkrótce za zakupy online będą mogli zapłacić za pośrednictwem przeglądarki internetowej – na smartfonie, tablecie czy laptopie – i to jednym kliknięciem, bez konieczności podawania danych z karty. Co więcej, e-portfel będzie można zasilić nie tylko kartami Visa. Polska jest jednym z pięciu krajów UE, gdzie to rozwiązanie będzie testowane. Powód? Tego typu nowinki dobrze się u nas sprzedają.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc