Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Visa zapowiada rewolucję w zakupach internetowych dzięki elektronicznemu portfelowi V.me

379 0 0 00:02:22.4

Opublikowany: 18-01-2013

Visa zapowiada rewolucję w zakupach internetowych dzięki elektronicznemu portfelowi V.me. Polscy klienci wkrótce za zakupy online będą mogli zapłacić za pośrednictwem przeglądarki internetowej – na smartfonie, tablecie czy laptopie – i to jednym kliknięciem, bez konieczności podawania danych z karty. Co więcej, e-portfel będzie można zasilić nie tylko kartami Visa. Polska jest jednym z pięciu krajów UE, gdzie to rozwiązanie będzie testowane. Powód? Tego typu nowinki dobrze się u nas sprzedają.

Komentarze (0) Dodaj komentarz

Nikt jeszcze nie dodał komentarza.

Komentuj film

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

TAGI

Visa

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Visa promuje się w sklepach Biedronka i na stacjach Orlen
285 1 0 00:00:30.0

Visa promuje się w sklepach Biedronka i na stacjach Orlen

Ruszyła ogólnopolska kampania Visa Europe promująca płatności bezgotówkowe, w ramach której klienci płacący z Visa za zakupy w sklepach Biedronka oraz za paliwo na stacjach benzynowych Orlen otrzymają specjalne oferty od partnerów promocji. Akcję wspierają działania marketingowe m.in. w punktach sprzedaży, telewizji i internecie.

Spróbuj czegoś nowego z Visa - promocja
3 ./../movie

Spróbuj czegoś nowego z Visa - promocja

Sześciotygodniowa, wielowymiarowa kampania promocyjna „Spróbuj czegoś nowego z Visa” zachęca posiadaczy kart Visa do płacenia nimi zarówno w stacjonarnych punktach sprzedaży, jak i w sklepach internetowych

Spróbuj czegoś nowego z Visa
115 00:00:20.0

Spróbuj czegoś nowego z Visa

Sześciotygodniowa, wielowymiarowa kampania promocyjna „Spróbuj czegoś nowego z Visa” zachęca posiadaczy kart Visa do płacenia nimi zarówno w stacjonarnych punktach sprzedaży, jak i w sklepach internetowych. Centralnym elementem promocji jest konkurs zachęcający użytkowników kart Visa, aby podjęli nowe wyzwanie w swoim życiu, użyli przy jego realizacji karty Visa i podzielili się zdjęciami oraz filmami wideo, dokumentującymi to, czego dokonali. Trwającą od 27 lutego do 9 kwietnia br. promocję wspiera m.in. telewizyjna kampania reklamowa. Dodatkowo, w wybranych czterech miastach Polski, osoby odwiedzające centra handlowe będą miały okazję zetknąć się z tzw. rozszerzoną rzeczywistością, innowacyjną zabawą opartą o najnowszą technologię – po raz pierwszy w Polsce wykorzystaną na tak szeroką skalę.

TAGI

bank cannes lions dzieci gaz gospodarka internet inwestycje kampania spoleczna konto kosmetyki kredyt marketing terytorialny napoj Netia Orange piwo PKO BP Play Plus praca samsung serce i rozum t-mobile telefonia komorkowa tvn Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc