Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Regulacja podobna do ACTA

445 0 0 00:02:37.2

Opublikowany: 28-02-2013

Wchodząca dziś w życie nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji w znacznej mierze dotyczy nadawców usług audiowizualnych na żądanie, nakładając na nich wiele obowiązków i ograniczeń. Według Marka Skrobackiego, eksperta w dziedzinie prawa medialnego z Kancelarii MDDP Sobońska, Olkiewicz i Wspólnicy – są to wprowadzane „tylnymi drzwiami” regulacje podobne do ACTA.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Felieton Rafała Ziemkiewicza o feministkach w „Lecie z radiem”. Skargi do KRRiT
525 1 0 00:03:07.0

Felieton Rafała Ziemkiewicza o feministkach w „Lecie z radiem”. Skargi do KRRiT

Na felieton publicysty Rafała Ziemkiewicza w Programie I Polskiego Radia w audycji „Lato z radiem” wpłynęło 9 skarg do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W ramach cyklu „Jest jak jest” dziennikarz stwierdził, że „feminizm to zemsta kobiet brzydkich nad ładnymi”.

KRRiT pracuje nad nowym badaniem rynku mediów
723 00:02:34.5

KRRiT pracuje nad nowym badaniem rynku mediów

To ma być przełom w badaniu rynku mediów w Polsce. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpoczyna projekt nowego badania telemetrycznego – zbudowanie pomiaru odbiorców treści wideo i audio w możliwie największej liczbie kanałów dystrybucji. Pierwszy panel ma być gotowy pod koniec 2018 r. Obecne technologie rozszerzają możliwości analizy przepływu treści multimedialnych w sieci, powietrzu, przez kabel czy satelitę. Z tych możliwości grzechem byłoby nie skorzystać – przekonuje Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT.

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podtrzymuje swoje zainteresowanie cyfryzacją radia
386 00:02:13.4

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podtrzymuje swoje zainteresowanie cyfryzacją radia

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podtrzymuje swoje zainteresowanie cyfryzacją radia. Obecnie pracuje nad strategią, która pozwoli poszerzyć ofertę i uruchomić dodatkowe stacje radiowe, w szczególności rozgłośnie komercyjne o lokalnym charakterze. Ogłaszanie wolnych częstotliwości na lokalne, miejskie multipleksy w 34 miastach ma nastąpić w drugiej połowie tego roku.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc