Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podtrzymuje swoje zainteresowanie cyfryzacją radia

103 0 0 00:02:13.4

Opublikowany: 19-04-2018

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podtrzymuje swoje zainteresowanie cyfryzacją radia. Obecnie pracuje nad strategią, która pozwoli poszerzyć ofertę i uruchomić dodatkowe stacje radiowe, w szczególności rozgłośnie komercyjne o lokalnym charakterze. Ogłaszanie wolnych częstotliwości na lokalne, miejskie multipleksy w 34 miastach ma nastąpić w drugiej połowie tego roku.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Felieton Rafała Ziemkiewicza o feministkach w „Lecie z radiem”. Skargi do KRRiT
82 00:03:07.0

Felieton Rafała Ziemkiewicza o feministkach w „Lecie z radiem”. Skargi do KRRiT

Na felieton publicysty Rafała Ziemkiewicza w Programie I Polskiego Radia w audycji „Lato z radiem” wpłynęło 9 skarg do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W ramach cyklu „Jest jak jest” dziennikarz stwierdził, że „feminizm to zemsta kobiet brzydkich nad ładnymi”.

KRRiT pracuje nad nowym badaniem rynku mediów
57 00:02:34.5

KRRiT pracuje nad nowym badaniem rynku mediów

To ma być przełom w badaniu rynku mediów w Polsce. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpoczyna projekt nowego badania telemetrycznego – zbudowanie pomiaru odbiorców treści wideo i audio w możliwie największej liczbie kanałów dystrybucji. Pierwszy panel ma być gotowy pod koniec 2018 r. Obecne technologie rozszerzają możliwości analizy przepływu treści multimedialnych w sieci, powietrzu, przez kabel czy satelitę. Z tych możliwości grzechem byłoby nie skorzystać – przekonuje Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT.

Witold Kołodziejski: Abonament RTV elementem podatku PIT
453 00:02:53.9

Witold Kołodziejski: Abonament RTV elementem podatku PIT

Na forum UE trwają prace nad nową dyrektywą audiowizualną, która w większym stopniu będzie dotyczyć platform internetowych. Nie jestem zwolennikiem przykręcania śruby w internecie, wolność powinna być domeną tego medium – uważa Witold Kołodziejski, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Zmiany zachodzące na rynku niewątpliwie wymuszą jednak zmiany w funkcjonowaniu i zadaniach stojących przed KRRiT.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna konto kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc