Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podtrzymuje swoje zainteresowanie cyfryzacją radia

116 0 0 00:02:13.4

Opublikowany: 19-04-2018

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podtrzymuje swoje zainteresowanie cyfryzacją radia. Obecnie pracuje nad strategią, która pozwoli poszerzyć ofertę i uruchomić dodatkowe stacje radiowe, w szczególności rozgłośnie komercyjne o lokalnym charakterze. Ogłaszanie wolnych częstotliwości na lokalne, miejskie multipleksy w 34 miastach ma nastąpić w drugiej połowie tego roku.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Felieton Rafała Ziemkiewicza o feministkach w „Lecie z radiem”. Skargi do KRRiT
128 00:03:07.0

Felieton Rafała Ziemkiewicza o feministkach w „Lecie z radiem”. Skargi do KRRiT

Na felieton publicysty Rafała Ziemkiewicza w Programie I Polskiego Radia w audycji „Lato z radiem” wpłynęło 9 skarg do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W ramach cyklu „Jest jak jest” dziennikarz stwierdził, że „feminizm to zemsta kobiet brzydkich nad ładnymi”.

KRRiT pracuje nad nowym badaniem rynku mediów
108 00:02:34.5

KRRiT pracuje nad nowym badaniem rynku mediów

To ma być przełom w badaniu rynku mediów w Polsce. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpoczyna projekt nowego badania telemetrycznego – zbudowanie pomiaru odbiorców treści wideo i audio w możliwie największej liczbie kanałów dystrybucji. Pierwszy panel ma być gotowy pod koniec 2018 r. Obecne technologie rozszerzają możliwości analizy przepływu treści multimedialnych w sieci, powietrzu, przez kabel czy satelitę. Z tych możliwości grzechem byłoby nie skorzystać – przekonuje Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT.

Witold Kołodziejski: Abonament RTV elementem podatku PIT
457 00:02:53.9

Witold Kołodziejski: Abonament RTV elementem podatku PIT

Na forum UE trwają prace nad nową dyrektywą audiowizualną, która w większym stopniu będzie dotyczyć platform internetowych. Nie jestem zwolennikiem przykręcania śruby w internecie, wolność powinna być domeną tego medium – uważa Witold Kołodziejski, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Zmiany zachodzące na rynku niewątpliwie wymuszą jednak zmiany w funkcjonowaniu i zadaniach stojących przed KRRiT.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc