Spot pod hasłem "Naturalnie na 100 proc." reklamujący Trendy Lunch oferowany przez Melvit.
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego zaczęła kolejną odsłonę kampanii społecznej „Zwolnij!”. Spoty na jej potrzeby przygotowała agencja Mojotribe.
Kilka dni po prezentacji najnowszych technologii na targach CES w Las Vegas, Intel rusza z kampanią, w której prezentuje nową filozofię marki. Jej głównym założeniem jest wykorzystanie przełomowych rozwiązań i urządzeń do dostarczania użytkownikom niesamowitych wrażeń. Intel od prawie 50 lat tworzy i udostępnia niezwykłe technologie. Teraz, kampanią „Experience Amazing”, chce zwrócić uwagę na to, iż jest kluczowym elementem tego, czego ludzie doświadczają i co kochają.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc