Melvit reklamuje Trendy Lunch
Opublikowany: 29-01-2018
Spot pod hasłem "Naturalnie na 100 proc." reklamujący Trendy Lunch oferowany przez Melvit.
Opublikowany: 29-01-2018
Spot pod hasłem "Naturalnie na 100 proc." reklamujący Trendy Lunch oferowany przez Melvit.
Ruszyła kampania reklamowa nowych wersji smakowych żywności Trendy Lunch (produkowanej przez firmę Melvit). Za przygotowanie i realizację działań odpowiada Grupa MullenLowe.
W obowiązującej od przyszłego roku perspektywie unijnej pojawi się nowy instrument finansowania miejskich inwestycji. – W założeniach przyszłej polityki spójności dedykowaliśmy część środków na tzw. Zintegrowane Inwestycje Terytorialne (ZIT) – mówi Marceli Niezgoda, podsekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego. Chodzi m.in. o środki na rozbudowę infrastruktury drogowej czy rewitalizację budynków i przestrzeni miejskiej.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc