Melvit reklamuje Trendy Lunch
Opublikowany: 29-01-2018
Spot pod hasłem "Naturalnie na 100 proc." reklamujący Trendy Lunch oferowany przez Melvit.
Opublikowany: 29-01-2018
Spot pod hasłem "Naturalnie na 100 proc." reklamujący Trendy Lunch oferowany przez Melvit.
Ruszyła kampania reklamowa nowych wersji smakowych żywności Trendy Lunch (produkowanej przez firmę Melvit). Za przygotowanie i realizację działań odpowiada Grupa MullenLowe.
Już 12 grudnia odbędzie się ogólnopolskie Święto Kina. Do akcji przyłączają się kina w całej Polsce. Są to zarówno sieci - Multikino, Cinema City, Helios, Cinema 3D - jak i kina tradycyjne. W najbliższą sobotę, 12 grudnia 2015 ceny biletów na filmy 2D wyniosą 11zł, a na filmy 3D – 14 zł.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc