Melvit reklamuje Trendy Lunch
Opublikowany: 29-01-2018
Spot pod hasłem "Naturalnie na 100 proc." reklamujący Trendy Lunch oferowany przez Melvit.
Opublikowany: 29-01-2018
Spot pod hasłem "Naturalnie na 100 proc." reklamujący Trendy Lunch oferowany przez Melvit.
Ruszyła kampania reklamowa nowych wersji smakowych żywności Trendy Lunch (produkowanej przez firmę Melvit). Za przygotowanie i realizację działań odpowiada Grupa MullenLowe.
Cyfryzacja i udostępnianie dóbr kultury, nad którym pracuje Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, budzi zastrzeżenia organizacji, które zarządzają prawami autorskimi i samych twórców. Ich przedstawiciele obawiają się, że pełne i bezpłatne udostępnienie dzieł w sieci pozbawi ich możliwości zarabiania. Minister Michał Boni uspokaja, że dyskutowana ustawa stworzy jedynie ramy prawne, w ramach który twórcy będą mogli sami decydować, w jakim stopniu z efektów ich pracy będą mogli korzystać internauci i instytucje publiczne. W pełni otwarte mają być jedynie zasoby edukacyjne i naukowe.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc