Nastroje przedsiębiorców coraz gorsze i to w większości branż – wynika z raportu BIG. W ciągu ostatnich trzech miesięcy najbardziej zmieniło się nastawienie dostawców usług finansowych i usług masowych. Wskaźnik BIG wśród małych i średnich przedsiębiorców wyniósł -9,42 pkt i jest na najniższym w historii poziomie. Pozytywnym sygnałem jest to, że spada zadłużenie firm i skala zatorów płatniczych. wWedług autoró raportu może to oznaczać zapowiedź odbicia koniunktury.
mBank zaczął kampanię pod hasłem „Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!”, pierwszą w jego historii akcję społeczną dotyczącą bezpieczeństwa w internecie. Akcję przygotował wspólnie z firmami marketingowymi Brand New Heaven, Flota Filmowa i Mindshare Polska.
„Jedzenie na ORLENie" to hasło wakacyjnej kampanii reklamowej oferty Stop Cafe, dostępnej na stacjach paliw PKN ORLEN. Celem realizowanej akcji jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki Stop Cafe i prezentacja szerokiej gamy produktów dostępnych na stacjach w formacie restauracyjnym. Kampania potrwa do końca sierpnia br.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc