Rynki czekają na decyzję amerykańskiej Rezerwy Federalnej w sprawie polityki monetarnej. Dzisiaj Fed wyda komunikat, w którym poinformuje o przyszłości programu QE3, czyli skupu papierów wartościowych przez państwo. Na ten cel bank centralny przeznacza 85 mld dolarów miesięcznie. Analitycy przewidują, że kwota ta zostanie zmniejszona o 10-20 mld.
Bank BPH zaczął kolejną odsłonę kampanii promującej kredyt gotówkowy, której symbolem są pluszaki oznaczające odsetki powracające do klienta. Działania reklamowe zostały przygotowane przez firmy Saatchi & Saatchi Poland i Starlink.
Najnowszy spot autorstwa agencji Publicis zachęcający do korzystania z mobilnej usługi bankowej Orange Finanse jest już widoczny w mediach. Rozpoczynająca się kampania informuje o możliwości szybkiego wzięcia kredytu przy pomocy aplikacji zainstalowanej w smartfornie. Oprócz telewizji, działania komunikacyjne będą realizowane w radio i internecie.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc