Pokusyna przyjęciu z Michelem Moranem reklamują hummus marki Lisner
Opublikowany: 10-10-2016
W nowej kampanii reklamowej marki Lisner z udziałem Michela Morana, kucharza znanego głównie z programu TVN "Masterchef", reklamowany jest hummus
Opublikowany: 10-10-2016
W nowej kampanii reklamowej marki Lisner z udziałem Michela Morana, kucharza znanego głównie z programu TVN "Masterchef", reklamowany jest hummus
W niedzielę, 3 marca o godz. 20.00 TVN rozpocznie emisję nowego programu „MasterChef Nastolatki”. Show poprowadzi Michał Korkosz, a w roli jurorów pojawią się Dorota Szelągowska, Michel Moran i Tomasz Jakubiak. Gościnnie wystąpią m.in.: Ewa Chodakowska i Martyna Wojciechowska.
„Mapa smaków” będzie pokazywać, jak Michel Moran odwiedza najciekawsze miejsca Wietnamu, gdzie poznaje smak lokalnych potraw. W każdym odcinku wyzywa na kulinarny pojedynek popularnego blogera kulinarnego, którego zadaniem jest kreatywne połączenie tradycji kuchni wietnamskiej i polskiej oraz odnajdywanie orientalnych smaków w Polsce.
Spot z udziałem Michela Morana rekamujący Śledzik Atlantycki marki Lisner
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc