MIchel Moran reklamuje Śledzik Atlantycki Lisner
Opublikowany: 27-12-2017
Spot z udziałem Michela Morana rekamujący Śledzik Atlantycki marki Lisner
Opublikowany: 27-12-2017
Spot z udziałem Michela Morana rekamujący Śledzik Atlantycki marki Lisner
W niedzielę, 3 marca o godz. 20.00 TVN rozpocznie emisję nowego programu „MasterChef Nastolatki”. Show poprowadzi Michał Korkosz, a w roli jurorów pojawią się Dorota Szelągowska, Michel Moran i Tomasz Jakubiak. Gościnnie wystąpią m.in.: Ewa Chodakowska i Martyna Wojciechowska.
„Mapa smaków” będzie pokazywać, jak Michel Moran odwiedza najciekawsze miejsca Wietnamu, gdzie poznaje smak lokalnych potraw. W każdym odcinku wyzywa na kulinarny pojedynek popularnego blogera kulinarnego, którego zadaniem jest kreatywne połączenie tradycji kuchni wietnamskiej i polskiej oraz odnajdywanie orientalnych smaków w Polsce.
Zaczęła się nowa kampania reklamowa przekąsek Lisner z udziałem restauratora Michela Morana, znanego głównie z programów TVN. Akcję przygotowały firmy marketingowe GPD Agency, GPD Film Studio i Starcom.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc