Rozpoczęła się kampania Suzuki reklamująca pod hasłem „Każdego dnia możesz więcej” modele Swift, SX4 S-Cross i Vitara. Akcję przygotowały firmy marketingowe Communication Unlimited i Value Media.
Prowadzona pod hasłem „Nie musi ci nic przeszkadzać” kampania marki Sachol (produkowanej przez Valeant) ma uświadomić konsumentom, że nie muszą godzić się na ból i dyskomfort, nawet jeśli ich natężenie jest niewielkie. Za jej koncepcję i realizację odpowiada agencja 38PR&Content Communication.
Pojawiły się reklamy zapowiadające udział kucharza Karola Okrasy, u boku prezenterki Doroty Wellman, w kampanii dyskontów Lidl, która ruszy na początku września. Okrasa promował je przez ostatnie trzy lata wspólnie z Pascalem Brodnickim.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc