„Co pokolenie, to Wyborcza” w reklamach „Gazety Wyborczej”
Opublikowany: 31-05-2019
1 czerwca rusza wizerunkowa kampania reklamowa „Gazety Wyborczej” (Agora) pod hasłem „Co pokolenie, to Wyborcza”. Akcja jest związana z jubileuszem 30-lecia istnienia dziennika.
TAGI
POLECANE FILMY
-
Maciej Dowbor z programem „Nauka, co słychać?” w serwisie Geekweek.pl i Interia.pl (wideo)
-
Chyra, Figura, Gierszał, Jakubik i Ogrodnik w ósmej edycji kalendarza ATM Grupy, Szymon Brodziak autorem zdjęć (wideo)
-
Player.pl prezentuje zwiastun „Skazanej 3”, premiera serialu 10 listopada (wideo)
-
„Lego Masters 4” od soboty w TVN, Wojciech Łozowski nowym jurorem (wideo)
-
"Autentyczni" w TVN w listopadzie