„Cyberpunk 2077” jest pierwszą zapowiedzią gry powstającej w oparciu o system Cyberpunk 2020. Estetyka teasera czerpie ze świata tej amerykańskiej gry fabularnej stworzonej przez Mike'a Pondsmitha 20 lat temu. W pierwszym tygodniu po premierze film zobaczyło ponad 5 milionów osób.
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek Raiffeisen Polbank, bank powstały z fuzji Raiffeisen Banku Polska z Polbanku EFG. Twarzą akcji, przygotowanej przez firmy BBDO Warszawa i Starcom, jest Justyna Kowalczyk.
W telewizji i internecie wystartowała kampania reklamowa piwa Okocim Radler (produkowanego przez Carlsberg Polska). Akcję przygotowały firmy Brasil, Film Delikatesy i PHD Media Direction.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc