Playlink S.A. rozpoczyna promocję World of Tanks, jednej z najpopularniejszych na świecie gier online. Kampania reklamowa prowadzona będzie w telewizji i potrwa miesiąc.
Ruszyła 2 odsłona kampanii społecznej Rzecznika Praw Dziecka „Jestem mamy i taty”. Zwraca ona uwagę społeczeństwa na problem wikłania dziecka w sprawy okołorozwodowe rodziców oraz stawiania go w sytuacji konfliktu lojalnościowego wobec nich. Przypomina także, że każde dziecko ma prawo do kontaktów z obojgiem rodziców.
Agencja: Golden Goose PR (Wielka Brytania)
Klient: The Deerbrook Group
Produkt: kontenerowce
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc