Gra World of Tanks
Opublikowany: 03-04-2012
Playlink S.A. rozpoczyna promocję World of Tanks, jednej z najpopularniejszych na świecie gier online. Kampania reklamowa prowadzona będzie w telewizji i potrwa miesiąc.
Opublikowany: 03-04-2012
Playlink S.A. rozpoczyna promocję World of Tanks, jednej z najpopularniejszych na świecie gier online. Kampania reklamowa prowadzona będzie w telewizji i potrwa miesiąc.
W stacjach radiowych emitowany jest spot, w którym firma Olimp Laboratories informuje, że nadawana wcześniej reklama suplementu diety Chela Mag B6 w mylący sposób podawała informacje o badaniu opinii farmaceutów na temat preparatów magnezowych, ponadto w spocie nie występowała farmaceutka. Jest to realizacja decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Zaczął się nowy cykl marketingowy słonych przekąsek Lajkonik (produkowanych przez Lajkonik Snacks), oparty na haśle „Dobrze się spotkać!”. Przygotowała go agencja Opus B, a przy kampanii pracowały też firmy marketingowe FeelMovie, MojoTribe i MediaVest.
Pod hasłem „Orlen Najbliżej” zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa PKN Orlen. Akcję przygotowały i realizują agencja reklamowa Just i dom mediowy Lowe Media.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc