Gra World of Tanks
Opublikowany: 03-04-2012
Playlink S.A. rozpoczyna promocję World of Tanks, jednej z najpopularniejszych na świecie gier online. Kampania reklamowa prowadzona będzie w telewizji i potrwa miesiąc.
Opublikowany: 03-04-2012
Playlink S.A. rozpoczyna promocję World of Tanks, jednej z najpopularniejszych na świecie gier online. Kampania reklamowa prowadzona będzie w telewizji i potrwa miesiąc.
Tancerka coraz bardziej odczuwa ciężar popularności. Zdarza się, że czuje się bezradna wobec nierzetelnych doniesień prasowych lub śledzących każdy jej krok paparazzi. Stara się jednak skupiać przede wszystkim na pracy i realizowaniu swoich pasji.
Rozpoczęła się kampania reklamowa ceramicznych farb Magnat (produkowanych przez FFiL Śnieżka), której bohaterem jest kucharz i restaurator Wojciech Modest Amaro. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Magnat nie obiecuje, Magnat gwarantuje plamoodporność”, przygotowały Grupa Eskadra i Initiative Warszawa.
Rozpoczęła się kolejna kampania z udziałem Krzysztofa Ibisza reklamująca Domowy Internet LTE oferowany przez Cyfrowy Polsat, m.in. w ramach programu SmartDom. Akcję przygotowały firmy marketingowe Grey Group Poland, TFP i Vizeum.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc