Nike+ Kinect Training
Opublikowany: 22-06-2013
Agencja: Akqa London
Klient: Nike
Produkt: Nike+ Kinect Training na Xbox 360
Opublikowany: 22-06-2013
Agencja: Akqa London
Klient: Nike
Produkt: Nike+ Kinect Training na Xbox 360
Firma Nike rozpoczęła od zwiastuna kampanię pod hasłem „Pokolenie Lewandowskiego”. Za jej kreację odpowiada agencja kreatywna B-Reel London.
W nowej globalnej kampanii reklamowej Nike sportowcy z różnych dyscyplin wspólnie z bohaterem kreskówek Strusiem Pędziwiatrem zachęcają do regularnego biegania. Akcja przebiega pod hasłem „Nike So Fast”, które w Polsce brzmi: „Złam granice prędkości”.
Przedstawiamy opis rozwiązania „Move Update” przygotowanego dla McDonald’s przez DDB & Tribal. Agencja otrzymała za nie Brązowego Lwa na tegorocznym festiwalu Cannes Lions.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc