Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

„Move Update” w grach McDonald’s od DDB & Tribal - case study

517 0 0 00:01:42.3

Opublikowany: 23-06-2015

Przedstawiamy opis rozwiązania „Move Update” przygotowanego dla McDonald’s przez DDB & Tribal. Agencja otrzymała za nie Brązowego Lwa na tegorocznym festiwalu Cannes Lions.

Komentarze (2) Dodaj komentarz

  1. Ja :
    :*
    0 0
  2. w końcu :
    pokazaliście, że nie mówicie po ludzku tylko swoim nieszczęsnym korpo-reklamowym slangiem
    0 0

Komentuj film

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna konto kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc