Mniej słodkie owsianki Nesvita
Opublikowany: 12-02-2014
Należąca do Nestlé marka NESVITA rozpoczęła ogólnopolską kampanię telewizyjną. Celem działań jest przypomnienie konsumentkom o marce i wzmocnienie jej wizerunku w grupie docelowej.
Opublikowany: 12-02-2014
Należąca do Nestlé marka NESVITA rozpoczęła ogólnopolską kampanię telewizyjną. Celem działań jest przypomnienie konsumentkom o marce i wzmocnienie jej wizerunku w grupie docelowej.
Rozpoczęła się kampania reklamowa płatków owsianych Nesvita (produkowanych przez Nestlé Polska). Akcję przygotowały agencja Publicis Poland i dom mediowy MEC.
Rozpoczęła się międzynarodowa kampania reklamowa koncernu telekomunikacyjnego Deutsche Telekom z udziałem tenora Andrei Bocellego. Akcja będzie też prowadzona w Polsce, gdzie Deutsche Telekom działa pod marką T-Mobile.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc