Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Knorr Crispy Chicken

3162 4 0

Opublikowany: 14-12-2022

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Większość śmieci nadal trafia na wysypiska, mimo że można na nich sporo zarobić
267 00:02:04.3

Większość śmieci nadal trafia na wysypiska, mimo że można na nich sporo zarobić

Według wyliczeń ekspertów polski rynek odpadów komunalnych ma wartość od 3 do 6 miliardów złotych. Jedną z najbardziej zyskownych frakcji wśród śmieci są tworzywa sztuczne. Niestety ponad połowa z nich zamiast do powtórnego przetworzenia trafia na wysypiska. W krajach bardziej rozwiniętych tak dzieje się z zaledwie 1 procentem tworzyw sztucznych. Warunek to jednak stworzenie przez gminy systemu zbiórki, który będzie uwzględniał poziom odzysku surowców, a nie jedynie koszty odbioru i składowania odpadów.

Kultura przyciąga pewnych reklamodawców,  którym zależy na pojawieniu się w okolicy jakiegoś ważnego wydarzenia kulturalnego czy dzieła
578 00:02:03.0

Kultura przyciąga pewnych reklamodawców, którym zależy na pojawieniu się w okolicy jakiegoś ważnego wydarzenia kulturalnego czy dzieła

Widownia coraz bardziej się różnicuje, dlatego jesienna oferta kulturalna telewizyjnej Dwójki na pewno znajdzie widzów – uważa dyrektor stacji Jerzy Kapuściński. Propozycje kulturalne cieszą się co prawda mniejszą popularnością niż seriale czy nowości filmowe, ale jak podkreśla dyrektor TVP2, niektóre z nich gromadzą przed telewizorami ok. 800-900 tysięcy widzów. Mają szansę również przyciągnąć reklamodawców, zwłaszcza firmy, dla których emisja spotu obok programu kulturalnego, koncertu czy premiery filmu to element budowania wizerunku.

W wakacje tylko praca sezonowa
303 00:02:27.4

W wakacje tylko praca sezonowa

Poszukujący zatrudnienia w okresie wakacyjnym mogą liczyć głównie na oferty pracy sezonowej lub w ramach zastępstwa za tych, którzy wyjechali na urlopy. Lato jest uważane przez branżę rekrutacyjną za martwy sezon. Na wakacje w wielu firmach zostaje zawieszona rekrutacja pracowników.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc