W teaserowej odsłonie nowej kampanii reklamowej dyskontów Lidl Dorota Wellman z marnymi efektami próbowała być kucharką, a Karolowi Okrasie równie słabo szło w roli dziennikarza. Właściwy etap kampanii, przygotowanej i realizowanej przez firmę wspólnie z GPD Agency i MediaCom Warszawa, ma formę mini talk show „Dorota, Karol i Goście”
Wojciech Bojanowski został tegorocznym laureatem prestiżowej dziennikarskiej Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego. Wyróżnienia honorowe przyznano Michałowi Kołodziejczykowi (WP SportoweFakty) oraz Adamowi Wajrakowi („Gazeta Wyborcza”).
Bank BGŻ - reklama Formuły Agro
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc