Michał Koterski reklamuje szkoły językowe Speak Up
Opublikowany: 29-08-2019
"Nauka angielskiego nie musi stresować" - spot z Michałem Koterskim promujący szkoły językowe Speak Up
Opublikowany: 29-08-2019
"Nauka angielskiego nie musi stresować" - spot z Michałem Koterskim promujący szkoły językowe Speak Up
Ruszyła kampania piwa Żywiec oparta na konkursie językowym „Żywcem dopełnij”, którego jurorami są Mela Koteluk, Marek Raczkowski i Maciej Stuhr. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB Warszawa, Men at Work, Gong i MediaVest.
Przedstawiamy opis rozwiązania „Move Update” przygotowanego dla McDonald’s przez DDB & Tribal. Agencja otrzymała za nie Brązowego Lwa na tegorocznym festiwalu Cannes Lions.
5 czerwca rusza nowa kampania Kasy Stefczyka przygotowana przez agencję Apella. To kolejna odsłona kampanii z animowanej serii. Stefczykowie znów próbują swoich sił w teleturnieju kojarzącym się z "Milionerami"
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc