Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Marki szukają nowych sposobów na zwiększenie sprzedaży i zatrzymanie klientów

171 0 0 00:02:40.4

Opublikowany: 18-05-2018

Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na nawet kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Ponad 70 proc. osób, które czują, że ich lojalność jest wynagradzana, deklaruje chęć polecenia danej marki swoim znajomym i rodzinie. Częściej też odwiedzają oni jej sklepy i wydają w nich więcej pieniędzy. Trend dostrzegły już polskie firmy działające w branżach z dużą konkurencją – dla nich jest to sposób, aby się wyróżnić.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Możesz to zmienić - spot z kampanii przeciw obojętności na przemoc
407 00:01:04.2

Możesz to zmienić - spot z kampanii przeciw obojętności na przemoc

„Możesz to zmienić” to kampania, której celem jest zachęcenie mieszkańców dużych miast do reagowania w sytuacji, gdy są świadkami napadu, gwałtu lub innego aktu przemocy. Powstała z inicjatywy Pawła Dąbrowy, który był świadkiem napadu w centrum Warszawy i jako jedyny zareagował. Ambasadorami akcji zostali m.in. Mela Koteluk, Urszula Dudziak, Marika, Filip Bobek, Józef Pawłowski, Anna Karczmarczyk, Klaudia Halejcio, Olga Kalicka, Lilu, Liber, Sound’N’Grace, a także obecna Miss Polski, Ewa Mielnicka.

Rentę rodzinną pobiera ponad 1,2 mln osób
137 00:02:17.7

Rentę rodzinną pobiera ponad 1,2 mln osób

Rentę rodzinną pobiera obecnie w Polsce 1,27 mln osób, najczęściej kobiety. W ubiegłym roku ZUS przyznał ponad 42 tys. nowych świadczeń. Na rentę mogą liczyć członkowie rodziny zmarłego, przede wszystkim małżonkowie i dzieci, który w chwili śmierci miał ustalone prawo do emerytury lub renty z tytułu niezdolności do pracy albo tylko spełniał warunki do ich przyznania. Wysokość renty uzależniona jest od liczby osób, które są uprawnione do jej pobierania i wynosi od 85 do 95 proc. świadczenia, jakie pobierał zmarły.

Piotr Kraśko: To był wspaniały rok w TVN. Czuję, że oddycham pełnią życia
262 00:01:38.2

Piotr Kraśko: To był wspaniały rok w TVN. Czuję, że oddycham pełnią życia

Dziennikarz pozytywnie ocenia kilka miesięcy pracy w TVN. Twierdzi, że tworzenie dwóch całkiem odmiennych formatów, takich jak „Fakty z zagranicy” oraz „Dzień Dobry TVN”, daje mu ogromną satysfakcję zawodową. Nie zgadza się też z opinią, że telewizja śniadaniowa to gorszy rodzaj dziennikarstwa.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc