1 listopada br. wystartuje kampania reklamowa Radia Pogoda, w której promowane będą najważniejsze audycje stacji: „Pogodny poranek w Radiu Pogoda" prowadzony przez Joannę Piłat-Kruk i Zygmunta Chajzera oraz „Pogodni Panowie w Radiu Pogoda” Wojciecha Pijanowskiego i Krzysztofa Szewczyka.
spot reklamujący loterię w sieci Plus
Klient serwisu internetowego wydaje na każde zakupy czterokrotnie więcej niż w tradycyjnym sklepie. W koszyku coraz częściej znajdują się produkty świeże, a już niemal co 10. zamówienie jest składane za pośrednictwem urządzeń mobilnych. E-klient jest znacznie bardziej lojalny wobec raz wybranego sklepu. Liderzy rynku, jak Ezakupy sieci Tesco, notują dwucyfrowe wzrosty, więc jest coraz więcej chętnych, żeby na tym rynku zaistnieć.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc