LycopenPRO
Opublikowany: 19-07-2022
W efekcie wygranego przetargu agencja Freundschaft odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej oraz działania kreatywne dla marki LycopenPRO.
Opublikowany: 19-07-2022
W efekcie wygranego przetargu agencja Freundschaft odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej oraz działania kreatywne dla marki LycopenPRO.
Pod hasłem „Razem widzimy więcej”, wystartowała nowa kampania promująca bankowość korporacyjną PKO Banku Polskiego. Jej twarzą zostali prezesi renomowanych firm Apart, Forte i SM Mlekovita, które korzystają z usług tego banku.
28 sierpnia ruszyła loteria promująca firmę pożyczkową Provident. Akcję, przygotowaną przez agencję Albedo Marketing, wspiera kampania reklamowa realizowana przez firmy White Rabbit i OMD.
Ruszyła kampania reklamowa LTE informująca o zasięgu oferowanego przez sieć internetu 4G LTE. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, Banana Split i MediaCom Warszawa.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc