LycopenPRO
Opublikowany: 19-07-2022
W efekcie wygranego przetargu agencja Freundschaft odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej oraz działania kreatywne dla marki LycopenPRO.
Opublikowany: 19-07-2022
W efekcie wygranego przetargu agencja Freundschaft odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej oraz działania kreatywne dla marki LycopenPRO.
Spot wizerunkowy Stopklatki TV w kampanii pod hasłem "Odkryj filmy warte spotkania"
Liam Neeson, Ridley i Jake Scott i LG OLED TV - podczas finału Super Bowl zostanie wyemitowany najnowszy film pokazujący przyszłość telewizorów.
W niedzielę, 24 grudnia Polsat wyemituje koncert „Wielkie kolędowanie”, który został nagrany kilka dni temu na Podhalu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - W tym roku pomyśleliśmy, że nie ma nic piękniejszego niż śpiewający kolędy górale - mówi nam Nina Terentiew, pomysłodawczyni „Wielkiego kolędowania”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc