LycopenPRO
Opublikowany: 19-07-2022
W efekcie wygranego przetargu agencja Freundschaft odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej oraz działania kreatywne dla marki LycopenPRO.
Opublikowany: 19-07-2022
W efekcie wygranego przetargu agencja Freundschaft odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej oraz działania kreatywne dla marki LycopenPRO.
Już w niedzielę rusza nowy program TVP2 "Przygarnij mnie", w którym siedmioro uczestników przygarnie na stałe psy ze schroniska. Zobaczcie, jak wyglądają psy, które znalazły miłość i szczęśliwy dom.
Orange Polska rozpoczął kampanię reklamującą internet światłowodowy oferowany pod marką Orange Światłowód. Akcję, z Sercem i Rozumem w rolach głównych, przygotowały firmy marketingowe Publicis Poland i Initiative Warszawa.
Agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions przygotowała relaunch marki ubrań TEX dostępnych na wyłączność w stałej ofercie sieci hipermarketów Carrefour.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc