Przygotuj się na komplementy! - reklama odzieży TEX
Opublikowany: 13-09-2016
Agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions przygotowała relaunch marki ubrań TEX dostępnych na wyłączność w stałej ofercie sieci hipermarketów Carrefour.
Opublikowany: 13-09-2016
Agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions przygotowała relaunch marki ubrań TEX dostępnych na wyłączność w stałej ofercie sieci hipermarketów Carrefour.
Jakub Bierzyński, CEO Omnicom Media Group w Polsce, o boomie w reklamie telewizyjnej, polityce rabatowej stacji tv, zgubnych podwyższkach cennikowych w sezonie jesiennym oraz wpływie kryzysu gospodarczego w USA na rynek reklamy w Polsce.
Polska firma jako pierwsza na świecie stosuje innowacyjną technologię niszczenia nośników danych poprzez zamianę ich w płyn. To pewniejsza metoda niż obecnie stosowane, która gwarantuje, że zapisanych tam danych nie da się odzyskać, więc nie wpadną one w niepowołane ręce. Technologię opatentowała firma BOSSG Data Security.
CEEP, czyli organizacja zrzeszająca firmy energetyczne naszego regionu, zamierza wspierać Litwę. Kraj ten w drugiej połowie roku będzie przewodzić Radzie UE w realizacji tzw. memorandum wileńskiego, czyli kolejnych etapów wprowadzania wspólnych unijnych regulacji dotyczących rynku energetycznego. Dotychczasowymi sukcesami CEEP na forum UE jest odrzucenie przez Parlament Europejski pomysłu wycofania z rynku nadwyżki pozwoleń na emisję CO2 oraz niedopuszczenie do zablokowania projektów związanych z gazem łupkowym.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc