Przygotuj się na komplementy! - reklama odzieży TEX
Opublikowany: 13-09-2016
Agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions przygotowała relaunch marki ubrań TEX dostępnych na wyłączność w stałej ofercie sieci hipermarketów Carrefour.
Opublikowany: 13-09-2016
Agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions przygotowała relaunch marki ubrań TEX dostępnych na wyłączność w stałej ofercie sieci hipermarketów Carrefour.
Spot reklamujący bezalkoholową wersją piwa Łomża
„Mapa smaków” będzie pokazywać, jak Michel Moran odwiedza najciekawsze miejsca Wietnamu, gdzie poznaje smak lokalnych potraw. W każdym odcinku wyzywa na kulinarny pojedynek popularnego blogera kulinarnego, którego zadaniem jest kreatywne połączenie tradycji kuchni wietnamskiej i polskiej oraz odnajdywanie orientalnych smaków w Polsce.
20 lat w „Jaka to melodia?” minęło jak jeden dzień – mówi wokalista. Twierdzi, że praca na planie słynnego teleturnieju nigdy mu się nie znudzi, uwielbia bowiem muzykę i cieszy się, że może mieć z nią na co dzień styczność. Artysta jest zaskoczony sukcesem programu, choć rozumie, że jego kolorowa, radosna i apolityczna formuła mogła się spodobać widzom.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc