Kulinarna magiczna chwila w reklamie Tesco
Opublikowany: 02-11-2016
Sieć hipermarketów Tesco rozpoczyna teaserowy etap bożonarodzeniowej kampnaii reklamowej. Spoty pokazują różne czynności kulinarne jako coś magicznego.
Opublikowany: 02-11-2016
Sieć hipermarketów Tesco rozpoczyna teaserowy etap bożonarodzeniowej kampnaii reklamowej. Spoty pokazują różne czynności kulinarne jako coś magicznego.
Salling Group, spółka macierzysta Netto Polska, porozumiała się z Tesco Polska w sprawie przejęcia całości działalności spółki – w tym jej sklepów i magazynów.
Wizerunkowy spot reklamowy sklepów Tesco promujący niskie ceny, które są oznaczane niebieskimi plakietkami.
Sieć marketów Tesco Polska startuje z kampanią reklamową pod hasłem „Historie pisane smakiem”. Motywem przewodnim akcji są prawdziwe historie pozwalające zrozumieć rolę jedzenia w życiu konsumentów. Za realizację kampanii odpowiadają Ogilvy&Mather i Mediacom.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc