„Historie pisane smakiem” - reklama Tesco
Opublikowany: 08-03-2018
Sieć marketów Tesco Polska startuje z kampanią reklamową pod hasłem „Historie pisane smakiem”. Motywem przewodnim akcji są prawdziwe historie pozwalające zrozumieć rolę jedzenia w życiu konsumentów. Za realizację kampanii odpowiadają Ogilvy&Mather i Mediacom.
TAGI
POLECANE FILMY
-
Maciej Dowbor z programem „Nauka, co słychać?” w serwisie Geekweek.pl i Interia.pl (wideo)
-
Chyra, Figura, Gierszał, Jakubik i Ogrodnik w ósmej edycji kalendarza ATM Grupy, Szymon Brodziak autorem zdjęć (wideo)
-
Player.pl prezentuje zwiastun „Skazanej 3”, premiera serialu 10 listopada (wideo)
-
„Lego Masters 4” od soboty w TVN, Wojciech Łozowski nowym jurorem (wideo)
-
"Autentyczni" w TVN w listopadzie