Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Jakub Bierzyński z Grupy OMD podsumowuje polską reklamę w 2014 roku

231 2 0 00:02:38.5

Opublikowany: 18-12-2014

Jakub Bierzyński, CEO Grupy OMD w Polsce, opowiada o najważniejszych wydarzeniach, ludziach i trendach na polskim rynku reklamowym w 2014 roku oraz prognozach na 2015 rok.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Jakub Bierzyński: polska branża spożywcza nie radzi sobie z marketingiem. Spada wartość wydatków na reklamę
364 00:02:22.0

Jakub Bierzyński: polska branża spożywcza nie radzi sobie z marketingiem. Spada wartość wydatków na reklamę

Firmy z sektora spożywczego nie traktują marketingu jako priorytetu i tną wydatki na promocję – mówi Jakub Bierzyński, dyrektor zarządzający OMD Poland. A to przekłada się na problemy z budowaniem siły marki wśród konsumentów. Jak podkreśla ekspert, branża niewystarczająco wykorzystuje potencjał, jaki dają media społecznościowe. To ogranicza jej możliwość reagowania na kryzysy wizerunkowe.

Wideo może spowodować całkowitą rewolucję na rynku reklam
406 00:03:05.8

Wideo może spowodować całkowitą rewolucję na rynku reklam

Reklama online rośnie w siłę. W ubiegłym roku jej wartość przekroczyła 3 mld zł. Udział internetu w torcie reklamowym w tym roku może sięgnąć 28 proc., przede wszystkim kosztem reklamy telewizyjnej. Szybki wzrost notują reklama w mediach społecznościowych i social wideo – taka tendencja powinna się utrzymywać. Dominującym graczem na tym rynku staje się Facebook, który rozwija funkcje dotyczące filmów, a liczba wyświetleń wideo w 2015 roku została zwiększona dwukrotnie.

Jakub Bierzyński: Rynek reklamy czuły na zmiany polityczne
253 00:02:30.0

Jakub Bierzyński: Rynek reklamy czuły na zmiany polityczne

Szacowany na 6,5 mld zł rynek reklamy w tym roku będzie w pewnym stopniu kształtowany przez czynniki polityczne. Z jednej strony branża pilnie śledzi zmiany w TVP. Trudno jednak przewidzieć, czy i jak zmieni się polityka handlowa oraz oglądalność pod wpływem zmian programowych. Z drugiej strony jest ryzyko, że obciążenia podatkowe wpłyną na budżety reklamowe firm z branży finansowej oraz handlowej.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc