Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Jakub Bierzyński: polska branża spożywcza nie radzi sobie z marketingiem. Spada wartość wydatków na reklamę

223 0 0 00:02:22.0

Opublikowany: 12-12-2017

Firmy z sektora spożywczego nie traktują marketingu jako priorytetu i tną wydatki na promocję – mówi Jakub Bierzyński, dyrektor zarządzający OMD Poland. A to przekłada się na problemy z budowaniem siły marki wśród konsumentów. Jak podkreśla ekspert, branża niewystarczająco wykorzystuje potencjał, jaki dają media społecznościowe. To ogranicza jej możliwość reagowania na kryzysy wizerunkowe.

Komentarze (0) Dodaj komentarz

Nikt jeszcze nie dodał komentarza.

Komentuj film

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci internet kampania spoleczna kampania społeczna konto kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat praca samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc