Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

„Inwestowanie to nasza pasja” w reklamie HFT Brokers

277 1 0 00:00:30.0

Opublikowany: 15-06-2016

Dom maklerski HFT Brokers zaczął wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Inwestowanie to nasza pasja”. Akcja jest prowadzona przede wszystkim w telewizji oraz internecie.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Dolar najtańszy od lutego. Spadek poniżej 3 zł jednak mało prawdopodobny
524 00:02:34.5

Dolar najtańszy od lutego. Spadek poniżej 3 zł jednak mało prawdopodobny

Słabość amerykańskiego dolara wywołana wydarzeniami politycznymi jest przejściowa – ocenia Przemysław Kwiecień, główny ekonomista X-Trade Brokers. W jego opinii Fed pierwszy, przez Europejskim Bankiem Centralnym, zacznie zmiany w polityce pieniężnej, co umocni dolara wobec euro, a tym samym również wobec złotego.

Nudna kampania przed wyborami w Niemczech. Merkel pozostanie kanclerzem, ale nie wiadomo z kim będzie rządzić
281 00:02:30.4

Nudna kampania przed wyborami w Niemczech. Merkel pozostanie kanclerzem, ale nie wiadomo z kim będzie rządzić

Kampania wyborcza do Bundestagu jest wyjątkowo nudna, ale wyniki bardzo niepewne – oceniają eksperci. Pewne jest w zasadzie tylko to, że kanclerzem pozostanie Angela Merkel, a jej chadecka partia CDU/CSU będzie największym ugrupowaniem. Możliwa jest wielka koalicja centroprawicy i centrolewicy. W kluczowych sprawach gospodarczych partie mają podobne programy.

Japonia wraca do gospodarki opartej na energii jądrowej
307 00:02:29.2

Japonia wraca do gospodarki opartej na energii jądrowej

Dwa lata po katastrofie w Fukishimie Japonia wraca do gospodarki opartej na energii jądrowej. Próby oparcia krajowej energetyki o spalanie gazu i węgla okazały się nieudane, głównie ze względu na rosnące koszty energii, a co za tym idzie spadek konkurencyjności japońskiej gospodarki. Do końca roku wszystkie reaktory mają zostać zmodernizowane według nowych wymogów. Paradoksalnie związana z trzęsieniem ziemi i tsunami katastrofa w elektrowni jądrowej w Fukishimie może się okazać argumentem za kontynuowaniem rozwoju energetyki atomowej.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc