DecoMorreno - Zanurz się w przyjemności
Opublikowany: 11-02-2014
Billboard sponsorski marki DecoMorreno emitowany przed najpopularniejszymi wśród młodych kobiet programami telewizyjnymi.
Opublikowany: 11-02-2014
Billboard sponsorski marki DecoMorreno emitowany przed najpopularniejszymi wśród młodych kobiet programami telewizyjnymi.
W internecie zaczęła się kampania reklamowa kawy DecoMorreno My Coffee (produkowanej przez Maspex Wadowice). Akcję, prowadzona pod hasłem „Ciacho robi My Coffee”, przygotowały firmy Lemon Sky JWT, Lubię to, Grupa3 i Mindshare Polska.
Zaczęła się największa w historii kampania reklamowa sieci sklepów Polomarket oparta na koncepcji zakupowej multilogiki. Bohaterem akcji - przygotowanej przez firmy Brandman, M5 i IQ Media - jest profesor filozofii odgrywany przez Piotra Fronczewskiego.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc