ING Życie rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii reklamowej pod hasłem „Zrób rakowi wspak”, której bohaterkami tym razem są zawodniczki uprawiające kajakarstwo. Akcję przygotowały firmy Brasil, Prime Time, Lowe Media i Value Media.
W porannym programie Radia Eska Szymon Majewski zadzwonił do TV Republiki, podając się za właściciela szalika, o którym reporter stacji Bartłomiej Maślankiewicz mówił w emocjonalnej relacji z Marszu Niepodległości.
Handlowcy domagają się przywrócenia przepisów stwierdzających, że kradzież o wartości powyżej 250 zł jest przestępstwem. Alarmują, że już miesiąc po podniesieniu tego progu wzrosła wartość kradzionych przedmiotów. Złodzieje stają się coraz bardziej zuchwali, ponieważ teraz za kradzież do 400 zł grozi im tylko mandat, a sklepikarze są bezradni.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc