„Tradycyjnie czy nowocześnie” - reklama sklepów Lidl
Opublikowany: 14-02-2017
Spot pod hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie” promujący ofertę produktów żywnościowych w sieci dyskontów Lidl
Opublikowany: 14-02-2017
Spot pod hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie” promujący ofertę produktów żywnościowych w sieci dyskontów Lidl
Lidl Polska rozpoczął kolejną kampanię, w której promuje się jako atrakcyjny pracodawca. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Tysiące pracowników, tysiące historii”.
Lidl Polska rozpoczął kolejną kampanię, w której promuje się jako atrakcyjny pracodawca. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Tysiące pracowników, tysiące historii”.
Lidl Polska rozpoczął kolejną kampanię, w której promuje się jako atrakcyjny pracodawca. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Tysiące pracowników, tysiące historii”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc