Folx reklamowana jako "najwygodniejsza sieć komórkowa"
Opublikowany: 01-02-2018
Spot reklamujący Folx - nowego wirtualnego operatora telefonii komórkowej
Opublikowany: 01-02-2018
Spot reklamujący Folx - nowego wirtualnego operatora telefonii komórkowej
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej "Milka. Sercem z Naszymi”, w której marka słodyczy będzie m.in. kontynuować współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry A. Za działania odpowiadają Carla Zuri, Mindshare, Truskavka, Event Factory, IQ Marketing i Big Picture.
Jakub Bierzyński, CEO Grupy OMD w Polsce, opowiada o najważniejszych wydarzeniach, ludziach i trendach na polskim rynku reklamowym w 2014 roku oraz prognozach na 2015 rok.
PKO BP jest przygotowany na znaczną obniżkę opłat za płatności kartą – zapewnia prezes banku. Chce zachęcać klientów do transakcji dokonywanych za pomocą telefonów. Jak zapewnia, opłaty związane z płatnościami mobilnymi są na znacznie niższym poziomie. Zbigniew Jagiełło pozytywnie ocenia też nowe propozycje KNF dotyczące kredytów hipotecznych. – To krok w dobrym kierunku, który zwiększa bezpieczeństwo klientów – podkreśla.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc