Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Deutsche Bank: Niech Twoje pieniądze pracują tak ciężko jak Ty

378 0 0 00:01:00.0

Opublikowany: 06-05-2015

Deutsche Bank rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Niech Twoje pieniądze pracują tak ciężko jak Ty”. Akcję, prowadzoną w internecie, prasie, radiu i na outdoorze, przygotowały firmy Directors, HyperCrew, PHD i Performics.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Przewozy intermodalne mogą o 2,7 mld zł obniżyć koszty generowane przez transport
470 00:02:42.2

Przewozy intermodalne mogą o 2,7 mld zł obniżyć koszty generowane przez transport

Przewozy intermodalne, czyli łączące różne środki transportu, mogą do 2020 roku o 2,7 mld zł obniżyć koszty generowane przez transport, a ponoszone przez polskie społeczeństwo. Chodzi m.in. o redukcję emisji spalin, poziomu hałasu czy kosztów związanych z wypadkami. By zwiększyć udział kolei w transporcie intermodalnym, potrzebna jest jednak modernizacja infrastruktury oraz racjonalna polityka wspierająca takie przewozy. PKP Cargo apeluje o mechanizm, który zrekompensuje przewoźnikom utrudniony dostęp do torów na czas remontów oraz zróżnicowanie stawek w zależności od przewożonych towarów.

Administracja centralna w tyle pod względem innowacji technologicznych
304 00:03:03.8

Administracja centralna w tyle pod względem innowacji technologicznych

Samorządy i prywatni przedsiębiorcy znacząco wyprzedzają administrację centralną w zakresie innowacji technologicznych w przestrzeni publicznej. Mamy w miastach wielofunkcyjne karty miejskie i elektroniczny system opłat np. za parkingi, podczas gdy na polskich autostradach obowiązują różne systemy płatności. Zdaniem Krzysztofa Króla, przewodniczącego Rady Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji, wdrażane w przestrzeni publicznej rozwiązania powinny się wzajemnie komunikować, tak by ułatwić życie użytkownikom.

Wyposażenie łazienek Opoczno reklamowane w stylu magazynów kobiecych
228 1 0 00:00:51.2

Wyposażenie łazienek Opoczno reklamowane w stylu magazynów kobiecych

Rozpoczęła się wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa płytek i artykułów ceramicznych marki Opoczno przygotowana przez agencję Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc