Co ma pies do kataru? - reklama preparatu Nasic
Opublikowany: 07-12-2016
Agencja Ambasada Brand Communication po wygranym przetargu firmy farmaceutycznej Klosterfrau Healthcare Polska przygotowała kampanię reklamową marki Nasic.
Opublikowany: 07-12-2016
Agencja Ambasada Brand Communication po wygranym przetargu firmy farmaceutycznej Klosterfrau Healthcare Polska przygotowała kampanię reklamową marki Nasic.
Fundacja PZU zaczęła drugą edycję swojej kampanii społecznej „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym”, której ambasadorem jest aktor Marcin Dorociński. Tym razem akcja zwraca uwagę na bezpieczeństwo pieszych na drogach.
W ciągu kilku dni poznamy decyzję Krajowej Izby Odwoławczej ws. odwołania od wyniku przetargu na wywóz śmieci w stolicy. Dwie firmy zaskarżyły kryterium niskiej ceny, którym kierowały się władze Warszawy przy rozstrzyganiu przetargu. Tymczasem wywóz odpadów na podstawie nowych zasad wymaga nowoczesnych i kosztownych technologii, którym tanie firmy mogą nie sprostać.
Ruszyła kampania reklamowa nowych wersji smakowych żywności Trendy Lunch (produkowanej przez firmę Melvit). Za przygotowanie i realizację działań odpowiada Grupa MullenLowe.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc