BGŻ reklamuje pieniądze dla nowoczesnych rolników
Opublikowany: 19-01-2009
BGŻ rozpoczął w telewizji, radiu i prasie kampanię reklamową konta lokacyjnego AgroEskalacja. Bank promuje tą ofertę wśród rolników, podkreślając jej nowoczesność.
Opublikowany: 19-01-2009
BGŻ rozpoczął w telewizji, radiu i prasie kampanię reklamową konta lokacyjnego AgroEskalacja. Bank promuje tą ofertę wśród rolników, podkreślając jej nowoczesność.
Bank BGŻ rozpoczyna konkurs "Marzenia na wagę złota" promujący Lokatę Szczerozłotową. Akcji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, prasie, radiu i internecie.
BGŻ rozpoczął kampanię reklamową wprowadzanej przez siebie Lokaty Szczerozłotowej. Akcja wykorzystująca motyw poszukiwacza złota obejmuje telewizję, prasę, radio i internet.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc