BGŻ promuje "marzenia na wagę złota"
Opublikowany: 15-04-2009
Bank BGŻ rozpoczyna konkurs "Marzenia na wagę złota" promujący Lokatę Szczerozłotową. Akcji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, prasie, radiu i internecie.
Opublikowany: 15-04-2009
Bank BGŻ rozpoczyna konkurs "Marzenia na wagę złota" promujący Lokatę Szczerozłotową. Akcji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, prasie, radiu i internecie.
BGŻ rozpoczął kampanię reklamową wprowadzanej przez siebie Lokaty Szczerozłotowej. Akcja wykorzystująca motyw poszukiwacza złota obejmuje telewizję, prasę, radio i internet.
BGŻ rozpoczął w telewizji, radiu i prasie kampanię reklamową konta lokacyjnego AgroEskalacja. Bank promuje tą ofertę wśród rolników, podkreślając jej nowoczesność.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc