Żywiec reklamuje Męskie Granie 2017
Opublikowany: 29-06-2017
Rusza kampania promująca Męskie Granie - trasę koncertową, której wyłącznym sponsorem jest marka Żywiec. Spoty promujące ten cykl koncertów będą emitowane w telewizji.
Opublikowany: 29-06-2017
Rusza kampania promująca Męskie Granie - trasę koncertową, której wyłącznym sponsorem jest marka Żywiec. Spoty promujące ten cykl koncertów będą emitowane w telewizji.
Grupa Żywiec zaczyna kampanię „Wielka zwrotka Ż” zachęcającą do oddawania butelek zwrotnych. Występują w niej piosenkarka Monika Brodka oraz aktorzy Maciej Musiał i Marcin Dorociński.
Ruszyła kampania reklamująca bezalkoholowe warianty piwa Żywiec (produkowanego przez Grupę Żywiec). Za akcję, pod hasłem „Ż jak nigdy dotąd”, odpowiadają firmy marketingowe 2012 Agency, Opus Film, Televisor, Ztudio&Burza, Starcom i Hope.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc