Życie jest słodkie a Cukier Królewski
Opublikowany: 20-11-2013
Rozpoczęła się kampania świąteczna Südzucker Polska promująca cukier puder marki Cukier Królewski. Autorem kreacji jest Havas Worldwide Warsaw.
Opublikowany: 20-11-2013
Rozpoczęła się kampania świąteczna Südzucker Polska promująca cukier puder marki Cukier Królewski. Autorem kreacji jest Havas Worldwide Warsaw.
Ruszyła internetowa kampania reklamująca Cukier Królewski. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Forever sweet”, przygotowały firmy Havas Engage Warsaw, Arena, Opcom i Open Media.
Plantatorzy buraków cukrowych są gotowi zapłacić do 800 mln zł za ok. 80 proc. udziałów w Krajowej Spółce Cukrowej. Trwają rozmowy plantatorów z resortem skarbu na temat szczegółów prywatyzacji. Według Kazimierza Kobzy, dyrektora biura Krajowego Związku Plantatorów Buraka Cukrowego, sprzedaż spółki jest konieczna jeszcze przed zniesieniem unijnych kwot produkcji cukru w 2017 r.
Produkcja cukru w Polsce w tym roku ma sięgnąć 1,7-1,8 milionów ton, czyli będzie większa niż mówiły wcześniejsze szacunki. Cena spada – cukier jest dziś tańszy o ok 20 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem. To, co dobre dla konsumentów, martwi jednak producentów.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc