Zwiatun "WELLcome w popkulturze"
TAGI
Wraz z początkiem wiosennego ożywienia na rynku nieruchomości w telewizji wystartowała intensywna kampania reklamowa Morizon.pl - portalu nieruchomościowego wydawanego przez notowaną na NewConnect spółkę Morizon SA. Hasłem reklamowym kampanii jest: „Jeden Morizon, milion mieszkań”.
W bożonarodzeniowej kampanii reklamowej Plusa Mix wspólnie z Szymonem Majewski, w roli Świętego Mikołaja, występuje popularny w internecie beatboxer Dharni. W akcji promowana jest oferta z dwa razy większym pakietem internetu LTE oraz smartfonem Huawei P9 LITE.
Ukazał się pierwszy w tym roku spot wizerunkowy marki Tyskie – materiał przygotowany przez agencję BARDZO jest trzecim spotem wizerunkowym stworzonym w ramach kampanii „Dezerterzy”. Rozpoczęła się ona w ubiegłym roku, w efekcie wygranego przez BARDZO przetargu. Tym razem bohaterowie „Dezerterów”, Mazur i Mecenas, zawitali do Bawarii.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc