Zwiatun "WELLcome w popkulturze"
TAGI
W październiku w kolejnych sześciu miastach nastąpi cyfryzacja Polskiego Radia. Dzięki temu do końca roku ponad 30 proc. Polaków będzie mogło korzystać z nowej formy odbioru. Równocześnie z poszerzeniem zasięgu ma ruszyć nowa stacja dla dzieci i rodziców, a na początku przyszłego roku lub nieco później dla seniorów.
Startuje wizerunkowa kampania reklamowa Katowic z okazji 150-lecia nadania im praw miejskich. Akcja, przygotowana przez firmy Pimedia i Media Partner, przebiega pod hasłem „Katowice świetnie się prezentują”.
IKEA rusza z nową kampanią reklamową poświęconą dużemu pokojowi. Firma zachęca do zmian i zadbania o przysłowiowy „duży pokój”, dzięki czemu zarówno domownicy, jak i goście będą z chęcią spędzać w nim czas.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc