Zwiatun "WELLcome w popkulturze"
TAGI
Program e-Cło jest już na półmetku realizacji. Projekt, który jest największym przedsięwzięciem, jakiego kiedykolwiek w swojej historii podjęła się Służba Celna, ma za zadanie ułatwić przedsiębiorcom wszelkie procedury związane z pobieraniem cła i akcyzy. Pełną funkcjonalność ma osiągnąć pod koniec przyszłego roku.
Ruszyła kolejna kampania reklamowa Orange Polska z udziałem Serca i Rozumu. Marka promuje jesienną ofertę z dodatkowym sprzętem dostępnym za złotówkę. Spoty będą emitowane w telewizji i stacjach radiowych.
W kampanii reklamującej taryfy wprowadzone właśnie w ofercie Plus na Kartę występuje Maciek Rock. Akcję przygotowały agencje 303 i Pompidou, i Point of View oraz dom mediowy Media Direction OMD.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc