Do emisji w telewizji trafiła pierwsza reklama piwa Tatra (Grupa Żywiec) przygotowana przez agencję Heart & Brain. Przy kampanii, prowadzonej pod hasłem „Tatra. Weź to na chłodno”, pracowały też firmy Opus Film i MediaVest.
Wczoraj ukraiński rząd oświadczył, że wstrzymuje podpisanie umowy stowarzyszeniowej z Unią Europejską, które miało nastąpić w przyszłym tygodniu. Wśród przyczyn wymienia się obawy o pogorszenie politycznych i gospodarczych relacji z Rosją, jak również koszty dostosowania się do wymogów unijnych. Nie bez znaczenia jest też konflikt między Janukowyczem a politykami krajów zachodnich, sprzeciwiającymi się trzymaniu w więzieniu chorej byłej premier Julii Tymoszenko.
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa preparatu Urofuraginum (produkowanego przez Grupę Adamed). Akcja jest prowadzona pod hasłem „Nie ma szybszego rozwiązania w leczeniu zakażenia dolnych dróg moczowych!”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc