Do emisji trafił nowy spot piwa Żubr (Kompania Piwowarska), ilustrujący hasło „Co dwa Żubry, to nie jeden”. Kampanię przygotowały firmy Walk Creative, IQ Marketing, Kalicińscy.com, MEC i Q&A Communications.
5 maja rozpocznie się kolejna kampania reklamowa piwa Żubr. Jak zawsze z humorem, w nowym spocie telewizyjnym zaprezentowano świat puszczy i jej majestatycznego strażnika, tym razem pod hasłem: „Dobrze wpaść na Żubra”.
Z początkiem kwietnia rusza kampania piwa Żubr, drugiej co do wielkości marki piwnej w Polsce. Działania są prowadzone pod hasłem „Żubr podchodzi do grilla”. Aktywacja potrwa do końca sierpnia
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc