Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Zobowiązanie Tymbark: zbudujemy przyszłą Reprezentację Polski, z której wszyscy Polacy będą dumni

644 0 0 00:00:30.0

Opublikowany: 23-06-2014

W trakcie trwających obecnie piłkarskich Mistrzostw Świata w Brazylii wystartowała kampania reklamowa Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Działania promujące największy Turniej piłkarski dla dzieci w Europie, którego od 8 lat głównym sponsorem jest Tymbark prowadzone są pod hasłem: „Zobowiązanie Tymbark: zbudujemy przyszłą Reprezentację Polski, z której wszyscy Polacy będą dumni”. Kampania obejmuje telewizję, prasę oraz Internet.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc