Zobowiązanie Tymbark: zbudujemy przyszłą Reprezentację Polski, z której wszyscy Polacy będą dumni
Opublikowany: 23-06-2014
W trakcie trwających obecnie piłkarskich Mistrzostw Świata w Brazylii wystartowała kampania reklamowa Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Działania promujące największy Turniej piłkarski dla dzieci w Europie, którego od 8 lat głównym sponsorem jest Tymbark prowadzone są pod hasłem: „Zobowiązanie Tymbark: zbudujemy przyszłą Reprezentację Polski, z której wszyscy Polacy będą dumni”. Kampania obejmuje telewizję, prasę oraz Internet.
TAGI
POLECANE FILMY
-
„Demaskatorzy” - nowy program TVP Info
-
TVN ze zmienioną oprawą na Dzień Dziecka, specjalne wydania „Dzień dobry TVN” i „Milionerów” (wideo)
-
„Fakty czy kłamstwa?” - nowy program TVP Info
-
„Hotel Paradise All Stars” od 25 maja w TVN7, dodatkowe materiały w Player.pl (zwiastun)
-
Dziennikarz: Policjant skakał po moim telefonie