Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Zniknie obowiązek metkowania towarów. Cene konieczne tylko na sklepowych półkach

369 0 0 00:00:39.7

Opublikowany: 10-12-2013

Rząd ma zająć się dziś przygotowanym przez resort finansów projektem ustawy o informowaniu o cenach towarów i usług. Zakłada on zwolnienie przedsiębiorców z obowiązku metkowania wszystkich towarów, które sprzedają. Na zmianie przepisów skorzystaliby nie tylko handlowcy, ale również klienci, bowiem metkowanie sporo kosztuje. Zamiast na metkach ceny miałyby być czytelnie umieszczone na sklepowej półce.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Rozstrzygnięcie wyborów, także na korzyść PiS-u, może przynieść wzrosty na giełdzie
373 00:02:33.7

Rozstrzygnięcie wyborów, także na korzyść PiS-u, może przynieść wzrosty na giełdzie

Koniec niepewności związanej z huśtawką nastrojów wyborczych może przysłużyć się polskiej giełdzie. Zdaniem Adriana Apanela, zarządzającego z MM Prime TFI, dzisiejsze niskie ceny akcji uwzględniają już ewentualne zwycięstwo Prawa i Sprawiedliwości w wyborach parlamentarnych. Po głosowaniu najbardziej przecenione akcje mogą podrożeć, ponieważ prawdopodobnie nie wszystkie obietnice będące postrachem rynku zostaną wprowadzone w życie.

W Polsce działa już prawie 60 mln kart SIM. Zaostrza się walka o klienta na rynku telekomunikacyjnym
428 00:02:30.7

W Polsce działa już prawie 60 mln kart SIM. Zaostrza się walka o klienta na rynku telekomunikacyjnym

W Polsce działa już prawie 60 mln kart SIM, ale o klientów konkuruje stosunkowo duża liczba operatorów. Z tego powodu cenniki ofert już od dłuższego czasu znajdują się pod presją. Telekomy starają się przyciągnąć klientów nie tylko ceną, lecz także dodatkowymi usługami. Sprzedaż w pakiecie wzmacnia lojalność klientów. Coraz więcej osób i firm decyduje się na nieograniczone oferty w ramach stałej opłaty miesięcznej.

Tesco uruchomiło Europejskie Centrum Innowacji w Krakowie. Zajmie się ono wprowadzeniem na rynek kilkuset nowych produktów pod marką własną
1049 1 0 00:01:56.7

Tesco uruchomiło Europejskie Centrum Innowacji w Krakowie. Zajmie się ono wprowadzeniem na rynek kilkuset nowych produktów pod marką własną

Tesco chce co roku wprowadzać na rynek kilkaset nowych produktów pod marką własną. Ich przygotowaniem zajmie się nowe Europejskie Centrum Innowacji, otwarte przez Tesco w Krakowie. Już za kilka miesięcy pierwsze artykuły opracowane w centrum trafią do sklepów sieci. Będą sprzedawane nie tylko w Polsce, lecz także w Czechach, na Słowacji i Węgrzech. To szansa dla polskich dostawców i producentów na zdobycie nowych rynków.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc