Zmiana - spot XTB z Grzegorzem Krychowiakiem
Opublikowany: 10-06-2016
Spot teaserowy zapowiadający współpracę marketingową piłkarza Grzegorza Krychowiaka z domem maklerskim X-Trade Brokers (XTB).
Opublikowany: 10-06-2016
Spot teaserowy zapowiadający współpracę marketingową piłkarza Grzegorza Krychowiaka z domem maklerskim X-Trade Brokers (XTB).
Piłkarze reprezentacji Polski, Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak, zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
W nowej kampanii reklamowej telewizorów Samsung z udziałem piłkarza Grzegorza Krychowiaka promowane są modele Smart TV. Akcja jest realizowana przede wszystkim w mediach społecznościowych, odpowiadają za nią agencje VML Poland i Havas PR.
Międzynarodowy dom maklerski X-Trade Brokers (XTB) rozpoczął projekt edukacyjny z reprezentantem Polski w piłce nożnej Grzegorzem Krychowiakiem. Akcję wspiera kampania w internecie przygotowana przez iProspect (Dentsu Aegis Network Polska).
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc