Ruszyła kampania reklamowa Formuły Rodzina 4.0 w Play, której bohaterami są Anna Przybylska i Paweł Małaszyński. Akcję przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, Papaya Films, Artegence, Plej i MediaCom Warszawa.
Rząd powinien się wytłumaczyć z realizacji założeń budżetowych za ten rok – uważa były minister finansów Stanisław Kluza. Jego zdaniem nowelizacja nie będzie możliwa bez zmiany poziomu deficytu. Szanse na realizacje założeń przedstawionych na przyszły rok na razie trudno oceniać, bo - jak mówi - są pierwotne i mgliste.
spot z Sercem, Rozumem i doktorem Zającem reklamujący FunPack HD w Orange
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc