„Zawsze pod ręką” w szkolnej kampanii Empik.com
Opublikowany: 21-08-2013
Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sklepu internetowego Empik.com. Akcja ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy i promuje dostępne w serwisie artykuły szkolne.
Opublikowany: 21-08-2013
Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sklepu internetowego Empik.com. Akcja ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy i promuje dostępne w serwisie artykuły szkolne.
Spot z udziałem piosenkarki Moniki Brodki promujący nową usługę Empik Premium
Wizerunkowy spot reklamujący sieć salonów Empik
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc