"Zamiast Słodko Ściemniać..." Kampania Day Up Pearls
Opublikowany: 07-05-2018
W telewizji i internecie trwa kampania przekąski Day Up Pearls, marki należącej do firmy Arteta.
Opublikowany: 07-05-2018
W telewizji i internecie trwa kampania przekąski Day Up Pearls, marki należącej do firmy Arteta.
Sieć sklepów Polomarket rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową, w której promuje cztery kategorie produktów: pieczywo, owoce i warzywa, wyroby mleczne oraz mięso i wędliny.
Mikołaj w świątecznym spocie sklepu internetowego Zalando.pl
Nawet 200 tysięcy pracowników z Polski mogą dotknąć nowe restrykcje Unii Europejskiej dotyczące delegowania specjalistów. Jedna z komisji Parlamentu Europejskiego kończy prace nad dyrektywą zwiększającą wymagania formalne od firm, co – w opinii Polskiej Izby Handlu – w efekcie zablokuje swobodny przepływ osób i usług. Z analiz PIH wynika, że na nowych przepisach najwięcej stracą firmy z Polski i Rumunii.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc