Zabawna sprzeczka w sklepie w spocie Selgros
Opublikowany: 12-03-2018
11 marca wystartowała nowa kampania telewizyjna Transgourmet Polska dla sieci sklepów Selgros Cash&Carry, przygotowana przez agencję Life on Mars.
Opublikowany: 12-03-2018
11 marca wystartowała nowa kampania telewizyjna Transgourmet Polska dla sieci sklepów Selgros Cash&Carry, przygotowana przez agencję Life on Mars.
Ruszyła kolejna odsłona kampanii telewizyjnej Transgourmet Polska dla sieci sklepów Selgros Cash&Carry
Pod hasłem „Przemyślane zakupy” zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sieci sklepów handlu hurtowego Selgros Cash&Carry. Akcję przygotowały agencja Saatchi&Saatchi Poland i MullenLowe MediaHub.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc