"X-kom prezentuje" - Marcin Kin
Opublikowany: 22-01-2018
W ramach nowej kampanii sieci sklepów z elektroniką x-kom artyści opowiadają o tym, jak odnaleźć w życiu pasję i jak jej realizację wspomaga technologia.
Opublikowany: 22-01-2018
W ramach nowej kampanii sieci sklepów z elektroniką x-kom artyści opowiadają o tym, jak odnaleźć w życiu pasję i jak jej realizację wspomaga technologia.
Niskie ceny paliwa lotniczego to jeden z czynników zewnętrznych, które w ubiegłym roku sprzyjały LOT-owi. Mimo to groźba bankructwa nie została jeszcze całkowicie oddalona. Polski przewoźnik wciąż potrzebuje pomocy państwa, i eksperci podkreślają, że wart jest tej pomocy, ale nie za wszelką cenę. Krytykują m.in. ministerialny pomysł połączenia LOT-u i Lotniska Chopina.
Ruszyła kolejna odsłona facebookowej kampanii produktów Krakus (marka należy do firmy Maspex Wadowice), w której występują osoby z różnych krajów. Za przygotowanie i realizację działań odpowiada agencja Change Servisplan.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc